Spersonalizowane produkty nieraz bywają najlepszymi gadżetami marketingowymi. Potrafią zadbać o ogólny wizerunek firmy i stać się jego ważnym elementem. Wyróżniają biznes na tle innych działalności, dzięki czemu staje się on łatwiej rozpoznawalny dla potencjalnych bądź stałych klientów.
Spersonalizowane produkty, takie jak cukierki z logo, mogą być też fantastycznym upominkiem, dzięki któremu firma jest w stanie zadbać o swoich pracowników, usługobiorców czy nawet konkurencję. Staje się profesjonalną działalnością o jasno określonym wizerunku. A to ułatwia całą jej promocję.
Dlaczego jednak wśród tych wszystkich spersonalizowanych gadżetów reklamowych to właśnie słodycze cieszą się największą popularnością? Po pierwsze – ponieważ niemalże każdy za nimi przepada. Słodki smak kojarzy się z dzieciństwem i przywodzi na myśl bardzo miłe wspomnienia. Zjedzenie czekolady czy małego cukierka prowadzi do wytwarzania się sporej ilości hormonów szczęścia w organizmie. Endorfiny automatycznie poprawiają człowiekowi nastrój, a jeśli zauważa on taką zmianę w swoim samopoczuciu tuż po zjedzeniu cukierka reklamowego, zaczyna mieć miłe skojarzenia z samą firmą. To wszystko dzieje się podświadomie. Klient często nie ma pojęcia, że te z pozoru zwykłe cukierki krówki mogą mieć na niego tak wielki wpływ.
Błędem popełnianym nieraz przez początkujących biznesmenów jest szukanie jak najciekawszych i jak najbardziej oryginalnych technik marketingowych. A po co tracić czas na te niepotrzebne kombinacje, skoro zwykłe słodycze reklamowe przynoszą równie świetne efekty.