Jeżeli dojdzie do śmierci poza Polską, nie pozostaje nic innego, jak zdecydować się na firmę zapewniającą transport zmarłych. Nie ulega jednak wątpliwości, że międzynarodowy transport zmarłych to nie jest coś prostego. Można pokusić się nawet o stwierdzenie, że pewnie nie ma zbyt wielu firm oferujących taki transport. Niemniej jednak nie oznacza to oczywiście tego, że nie ma firm zapewniających odpowiedniej jakości. Najzwyczajniej w świecie trzeba wiedzieć komu należy zaufać. Ktoś może zapytać, skąd wiadomo komu należy zaufać? Naturalnie udzielenie odpowiedzi na to pytanie do najprostszych nie należy. W zasadzie trzeba nawet zadać sobie pytanie, czy udzielenie odpowiedzi na to pytanie jest najzwyczajniej w świecie po prostu realne.
Być może pojawiła się opinia, że trzeba zwrócić uwagę na opinie innych. Jeśli rzeczywiście tak się stało problem polega na tym, że opinie nie zawsze odzwierciedlają stan faktyczny. Nie ma chyba sensu tłumaczyć, czym jest marketing szeptany. Jest to coś, co powinno być dla wszystkich absolutnie oczywiste. Naturalnie marketing szeptany nie dotyczy wyłącznie przewozu zwłok z zagranicy. Jest to marketing, który dotyczy absolutnie wszystkiego.
Dobrze także podkreślić, że czy to przewóz zwłok z zagranicy, czy cokolwiek innego, koniecznie trzeba coś powiedzieć na temat cen. Mówienie o cenach jest ogólnie rzecz biorąc bardzo interesujące, w końcu niejednokrotnie jest tak, że cena to temat budzących ogromne zainteresowanie. Można powiedzieć, że jest to związane z niejednokrotnie ograniczonymi możliwościami finansowymi. Swoją drogą ograniczone możliwości finansowe niejednokrotnie mają przełożenie na niezbyt korzystne rozwiązania, o czym przekonała się niejedna osoba. W końcu ograniczone możliwości finansowe (oczywiście w tym momencie chodzi o wszystko, nie tylko o przewóz zwłok z zagranicy) nie powinny być równoznaczne, z tym że cena jest najważniejsza. Najważniejsze jest to, żeby wszystko przebiegło zgodnie z planem. To jest najzwyczajniej po prostu priorytet.